Zaposlimo knjigovodkinjo

 

Pri nas bo opravljala naslednja dela:

– knjiženje poslovnih dogodkov v glavni knjigi in v pomožnih evidencah tako, da bodo ažurno ustrezale      resničnemu stanju;

– pripravljala bo obračune DDV;

– obračunavala bo plače in druge dohodke;

– izvajala bo druga knjigovodska opravila, povezana z zgornjimi;

do izteka poskusnega dela bo delo opravljala pod nadzorom in s pomočjo mentorice.

 

Od bodoče sodelavke pričakujemo:

– skrbnost in natančnost pri delu;

– urejenost, odgovornost in marljivost;

– najmanj srednješolsko izobrazbo V. stopnje;

– osnovno znanje angleščine;

– osnovno poznavanje Excel-a;

– razvite osnovne veščine poslovnega komuniciranja.

 

Ponujamo pa:

– pošteno plačilo;

– dolgoročno zaposlitev;

– urejeno delovno okolje brez pretiranega stresa;

– stalno izboljševanje strokovnega znanja in veščin;

– možnost krajšega delovnika v obsegu 30 ur tedensko;

– v primeru krajšega delovnika možnost zavarovanja za poln delovni čas;

– predvidljiv delovni čas in;

– napredovanje na delovno mesto skrbnice strank.

 

Delovne izkušnje so zaželene, niso pa pogoj. Delovno razmerje bomo predvidoma sklenili za nedoločen čas s poskusnim delom.

 

Prijave v obliki življenjepisa in kratkega spremnega sporočila sprejemamo na info@semafor.si.

 

 

[Če pa morda raje kot govorite pokažete bruto bilanco, če točno veste, kdaj na kontih 16_ po zaključku obračuna DDV ostane saldo, če ne razumete, zakaj človek z računalnikom potrebuje kalkulator in če Vasco za vas ni le špansko ime, bomo vaše prijave še bolj veseli in jo resno vzeli. V tem primeru kandidirajte za delovno mesto skrbnice strank. Tudi vas bomo veliko naučili, nekoliko pa, upamo, tudi vi nas.]

Dodaj odgovor