Pri nas bo pravočasno, natančno, z razumevanjem in z dobro voljo večinoma opravljala naslednja dela:
– knjiženje poslovnih dogodkov v glavni knjigi in pomožnih evidencah;
– pripravljala bo obračune DDV;
– obračunavala bo plače in druge dohodke;
– druga opravila, povezana z zgornjimi;
– do izteka učne dobe bo delo opravljala pod nadzorom in s pomočjo mentorice.
Od bodoče sodelavke pričakujemo:
– urejenost, odgovornost in marljivost;
– vsaj srednješolsko izobrazbo;
– solidno znanje angleščine;
– prijateljski odnos do računalnika in interneta;
– razvite osnovne veščine poslovnega komuniciranja.
Ponujamo pa:
– pošteno plačilo;
– dolgoročno zaposlitev;
– urejeno delovno okolje brez pretiranega stresa;
– strokovni razvoj;
– predvidljiv, po potrebi tudi fleksibilen delovni čas in
– napredovanje na delovno mesto skrbnice strank.
Delovne izkušnje so zaželene, niso pa pogoj. Delovno razmerje bomo predvidoma sklenili za nedoločen čas s poskusnim delom.
Prijave v obliki življenjepisa in kratkega spremnega sporočila sprejemamo na e poštnem naslovu info@semafor.si.